0
Koszyk
Kontakt
    The clean solution

    Specjalista w dziedzinie higieny uruchamia platformę pozwalającą zbliżyć się do klientów

    1 z  / 1

    Nowa internetowa platforma przedsiębiorstwa budowy maszyn Meiko, dostępna pod adresem meiko-experiencezone.com, oferuje potencjalnym i obecnym klientom więcej niż tylko wirtualny salon wystawowy. Użytkownicy mogą tu z bliska obejrzeć przykładowe realizacje i korzystać z obszernych zasobów wiedzy w postaci objaśniających filmów oraz nagrań transmisji na żywo z targów i innych wydarzeń. Platforma dostępna jest w językach niemieckim i angielskim. Pod adresem meiko-experiencezone.com/vr wybrane obszary obejrzeć można również w trzech wymiarach – wymagane są do tego własne okulary 3D.

    – Chcemy jeszcze bardziej przybliżyć nasze zapewniające czystość rozwiązania klientom Meiko. Dziś, kiedy targi często są odwoływane i przesuwane na późniejsze terminy, albo też odbywają się w formacie hybrydowym, jest to szczególnie ważne – w ten sposób Sibylle Hamann, kierownik ds. marketingu i komunikacji w Meiko prezentuje motywację stojącą za stworzeniem tej nowej internatowej platformy. Użytkownicy mają tu możliwość wirtualnie oraz na życzenie również w trzech wymiarach przyjrzeć się z bliska poszczególnym pomieszczeniom: dużej i małej zmywalni oraz brudownikowi w klinice albo też szpitalu. Mogą oni za pomocą myszy i prostych kliknięć poruszać się po cyfrowej przestrzeni w trójwymiarowym świecie: przyglądać się elementom funkcyjnym, otwierać pola informacyjne albo też przychodzić do kolejnych pomieszczeń. – W każdym z trzech pomieszczeń można zapoznać się ze sposobem działania poszczególnych maszyn. Ale to nie wszystko. Można tu przekonać się, jak dzięki odpowiedniemu wyposażeniu i profesjonalnemu planowaniu tworzą one razem kompleksowe rozwiązania – wszystko od marki Meiko, a zatem od jednego producenta – mówi Hamann.

    Oprócz tych trzech pomieszczeń odwiedzający mogą znaleźć na portalu również nagrania prezentacji i wywiadów z różnych wydarzeń i konferencji. Spektrum rozwiązań rozciąga się od technologii mycia i dezynfekcji poprzez zarządzanie odpadami żywnościowymi i planowanie aż po szczególnie aktualne tematy: higienę, naczynia wielokrotnego użytku oraz zrównoważone rozwiązania. W przyszłości pod adresem meiko-experiencezone.com będzie można również uczestniczyć w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Już dziś w centrum mediów odwiedzający znajdą liczne filmy z informacjami o produktach z zakresu technologii zmywania, a także mycia i dezynfekcji naczyń sanitarnych oraz środków ochrony indywidualnej.

    – W przyszłym roku mamy zamiar rozbudować Meiko Experience Zone i zapewnić użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację. Dzisiaj, w czasach dystansu społecznego, platforma ta oferuje doskonałą możliwość bliższego przyjrzenia się naszej technologii i zbliżenia się do potencjalnych klientów – cieszy się Hamann. Wszystkie treści dostępne są w językach niemieckim i angielskim. Planowane jest również dodanie kolejnych języków.