0
Koszyk
Kontakt
    The clean solution

    Jakie promocje warto zastosować w restauracji?

    Jak efektywnie przyciągnąć klienta do swojego lokalu gastronomicznego?

    Jakie promocje warto zastosować w restauracji?

    Promocje w restauracji to jedna z lepszych form zachęcania potencjalnych gości do wizyty w naszym lokalu gastronomicznym. W poniższym artykule przygotowaliśmy kilka sprawdzonych pomysłów na marketing restauracji, który pozwoli dotrzeć do nowych odbiorców i przede wszystkim wygeneruje zysk. 

    Promocje w restauracji, które przyciągną klienta

    Dobry marketing restauracji połączony z promocjami ma ogromną moc. Dokładnie zaplanowane działania pozwalają na zwiększenie obrotów oraz zyskanie nowych klientów dla lokalu gastronomicznego. Pomysłów na efektywne promocje dla restauratorów jest wręcz nieskończenie wiele. Dziś skupimy się na najbardziej sprawdzonej i dającej bardzo dobre rezultaty promocji w restauracji, która wręcz natychmiast przyciąga nowych klientów. O czym mowa? O Happy Hours.

    Wprowadzenie tak zwanych “szczęśliwych godzin”, w których dostępne są wybrane pozycje z menu restauracji w atrakcyjnych cenach. Kiedy wprowadzić takie godziny? Z punktu widzenia restauratora, najlepiej w takich porach dnia, kiedy ruch w lokalu gastronomicznym jest najmniejszy. 

    Happy Hours - jak działa ta promocja w restauracji?

    Nie ważne jaki rodzaj restauracji prowadzisz, wprowadzenie do marketingu restauracji tak zwanych Happy Hours pomoże zyskać Ci nowych klientów. Jak dobrze przeprowadzić ten rodzaj promocji w restauracji

    Przede wszystkim powinniśmy dobrze o nim informować, żeby nowi klienci, mieli możliwość dotarcia do tej informacji. Najlepiej sprawdzają się wystawione przed lokal potykacze oraz wywieszone plakaty. Dzięki nim ludzie nieznający danego lokalu są zachęcani do skorzystania z atrakcyjnej promocji w restauracji. Będąc w lokalu, bardzo często nie kończy się jedynie na zamówieniu posiłku lub drinku obejmującego promocję Happy Hours. A jeżeli restauracja przypadnie gościom do gustu, to pewnie wrócą do niej nie raz i tak oto zyskaliśmy nowego klienta.

     

    Happy Hours w menu restauracji

    Wiemy już w jakich godzinach wprowadzić Happy Hours do naszego lokalu gastronomicznego, wiemy jak działa ten rodzaj promocji w restauracji, czas na wybór, co powinno być objęte promocją. Z punktu widzenia restauratora najlepszym pomysłem jest poddanie promocji (może to być zniżka, promocja 1+1 gratis lub dodatkowy produkt gratis) na dania oraz produkty, których koszt wytworzenia jest dla nas najmniejszy. Z drugiej strony, promocja powinna być na tyle atrakcyjna, że przyciągnie klientów. Warto zastanowić się nad wprowadzeniem gratisowej kawy do ciastka w kawiarni, dwóch drinków w cenie trzech w restauracji lub zniżki na różnego typu dania, podczas zamówienia w danych godzinach.

    Pamiętajmy, aby za każdym razem świadczony w naszym lokalu gastronomicznym serwis był na najwyższym poziomie, produkty najwyżej jakości a naczynia kompletne i bezpiecznie czyszczone w zmywarkach gastronomicznych. Pozwoli to zadowolić nowego klienta i dzięki promocji w restauracji zmienić go z przypadkowego klienta na tego stałego, który będzie polecał lokal.